fredag den 27. februar 2009

Lapland 2008

Sommeren 2008 brugte jeg og min fantastiske kæreste Laura bl.a. på at tage med FDF Kirke Værløse til Abisko nationalpark i Lapland. En fantastisk tur med mange spændende oplevelser. Herunder ses blot et lille udsnit af alle de fantastiske udsigter og oplevelser vi har haft på turen.


Ud over den 30 timer lange togtur til Abisko startede turen på Abisko fjeldstation. Udgangspunktet for turene ud i fjeldene for langt de fleste gæster i området. Vi gik to runder af ca. 5 dages varighed ud fra fjeldstationen.
En af nætterne på fjeldstationen valgte Thomas og jeg at blive oppe og nyde natten. Herunder ses et af de mange skønne billeder fra turen. Flere kan ses ved at klikke på overskriften, som linker til mit webalbum.

Udover at byde på en masse fantastiske oplevelser sammen med de andre, nød Laura og jeg også en halv dag for os selv. Det var fantastisk, og det er bestemt ikke sidste gang vi tager på vandretur. Næste gang bliver dog alene. Det er sjovt at være sammen med andre, men skønt at blot at være to til at opleve naturen sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar